8 nov. 2012

Årets första julkort

Första dagen utan en sjuj*la huvudvärk avklarad :-)

Så här sjuk har jag inte varit på många år.
Två veckor liksom varav 9 dagar helt sängliggandes. INTE roligt.

Igår så tog jag mej iaf i kragen och gick ner i mitt pysselrum.

Gjorde årets första julkort.

Vart nöjd :-)


Pappret är från Graphic 45. Jag vek det i två av hörnen. Chalkade kanterna lite.
Stämpeln är från Reprint och det är en clearstamp från ett större set.
Snöflingorna stansade jag ut och klistrade på. Lade också på lite pearlmaker i koppar samt creme. Bradsen är från Inkido. Rosen och granen ingen aning :-(
Band i olika färger fick pigga upp det lilla hörnet också.

Håll en tumme för mig att jag inte behöver ta någon huvudvärkstablett idag.
Önskar så att jag blir helt frisk nu.

Ha en bra dag!

Kram

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou