I dag såg jag en av mina idoler =)
Mitt i vimlet på Drottninggatan =)
För mej är hon en lika stor idol som Michael Jackson.
Eller nja.....kanske inte lika stor då men nästan ..
Sjunger gör hon också fast i kör =)
Jag var tvungen att gå fram och säga:
- Jag tycker du är störtskön!
Jag läser din blogg varje dag fast jag är taskig på att kommentera.
Den jag såg var coolaste Sus Klurar.
Klicka på namnet så kommer du till hennes blogg.
Det här kommer jag leva på länge =)
Jag skiter i att hennes största idol är Carola
Sluta aldrig blogga Sus . Aldrig
Visar inlägg med etikett Bloggtips. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bloggtips. Visa alla inlägg
27 feb. 2012
Härskartekniker
I fredags så hade vi föreläsning av Elaine Eksvärd (Bergqvist) på jobbet.
Vi pratade olika härskartekniker och retorik.
Tänk att man känner igen de flesta härskarteknikerna. Och att man känner igen dom både från arbetslivet men även från privatlivet.
Amazing!! Såå häftigt att kunna "ställa diagnos" på något som man förut inte riktigt har kunnat sätta fingret på.
Jag var tvungen att köpa boken också.
Rekommenderar den varmt.

Bilden lånad härifrån
Senare i mars så ska jag gå två dagar retorikutbildning för Elaine också.
Ser riktigt mycket fram emot det.
Här är en länk till hennes blogg.
Elaine Eksvärd
Nu är det dax att packa ner det sista inför resan till Västervik.
Ha en riktigt bra dag :-)
Vi pratade olika härskartekniker och retorik.
Tänk att man känner igen de flesta härskarteknikerna. Och att man känner igen dom både från arbetslivet men även från privatlivet.
Amazing!! Såå häftigt att kunna "ställa diagnos" på något som man förut inte riktigt har kunnat sätta fingret på.
Jag var tvungen att köpa boken också.
Rekommenderar den varmt.

Bilden lånad härifrån
Senare i mars så ska jag gå två dagar retorikutbildning för Elaine också.
Ser riktigt mycket fram emot det.
Här är en länk till hennes blogg.
Elaine Eksvärd
Nu är det dax att packa ner det sista inför resan till Västervik.
Ha en riktigt bra dag :-)
24 feb. 2012
Ändra textstorlek på enstaka ord
Tänkte göra ett inlägg hur man ändrar textstorlek på enstaka ord på bloggen.
Mest för min egen skull eftersom jag glömmer bort det hela tiden, men kan det hjälpa någon annan så varsågod:
Du måste vara i redigeraren när du ska ändra och du får inte lämna den för att förhandsgranska till exempel för då kan det försvinna.
Det ordet du ska ändra skriver du som vanligt
Ex skor
Innan ordet lägger du in < font size="6" >
Efter ordet skriver du < /font >
Det skulle kunna se ut så här skor
För att det ska bli ändrad textstorlek så ska det inte vara några mellanrum utan texten skor ska ligga i direkt anslutning till "krokodilgapen".
Fontsize=1
Fontsize=2
Fontsize=3
Fontsize=4
Fontsize=5
Fontsize=6
Fontsize=7
Mest för min egen skull eftersom jag glömmer bort det hela tiden, men kan det hjälpa någon annan så varsågod:
Du måste vara i redigeraren när du ska ändra och du får inte lämna den för att förhandsgranska till exempel för då kan det försvinna.
Det ordet du ska ändra skriver du som vanligt
Ex skor
Innan ordet lägger du in < font size="6" >
Efter ordet skriver du < /font >
Det skulle kunna se ut så här skor
För att det ska bli ändrad textstorlek så ska det inte vara några mellanrum utan texten skor ska ligga i direkt anslutning till "krokodilgapen".
Fontsize=1
Fontsize=2
Fontsize=3
Fontsize=4
Fontsize=5
Fontsize=6
Fontsize=7
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)