6 nov. 2012

Troll......

Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig....
Eller så finns det en mening med allt?
Ni har ju inte undgått att jag har skaffat katt, "gud förbjude"! ;-)
Det är en tjej. En Vild tjej....

Jag har lyckats övertala Kronblom att jag ska få ha två katter. Jag ville ha två flickor (hade ju det förut) men då ville familjen ha en pojk-katt också. Jag fick ge mej! Gaahhh fast det satt långt inne.
Vi tingade en katt (som ni sett kort på) som efter ett par "resor" visade sig vara en liten flicka trots allt. Den hette Fluffy/fluffie (heter nu Luna och du kan se henne här)
Eftersom vi ville ha en pojke så hjälpte den uppfödaren till med att hitta en annan misse nämligen lilla Fedya. Fedya och Vilda har samma pappa.
Efter veterinärbesiktningen igår så visade det dej att Fedya (min prins) är en liten flicka ♥ ...........................
Men hajja!!
Det går troll i det här och jag får som jag ville hela tiden. Två små söta flickmissar :-) ♥
Tittar man på fotona så ser man faktiskt att det är en prinsessa. Bara ett litet krux nu......flickor passar nämligen inte att heta Walle :-/


Bara börja fundera över namn igen.....Trulsa, Trullan, Freya, Tjejen :-P
Nu vart det jobbigt.
Kram

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou