8 nov. 2012

Burskynke

Nästa helg ska Vilda och jag på kattutställning.
Det är Birka Kattklubb som anordnar en utställning i Sollentuna.
Det är vår alldeles första utställning så håll tummarna för min prinsessa <3 Man måste ha ett burskynke på utställningen så katten har något litet att gömma sej i. Tänkte att det kan väl inte vara så svårt att sy........ Det är det vi håller på att sy nu......

Först mätte "vi".......

Sen sydde "vi".....


Sen skulle "vi" leta efter kantband.......


Nu ska "jag" leta efter alla trådrullar som "vi" har lekt med på golvet...
och det är inte bara en kan jag säga.

En av oss vart trött efter syandet:


Jag vart också trött men tog inge foto på mina fötter...... ;)


Kanske att ni får se resultatet ikväll. OM det är klart.

Nu är jag så trött på den här influensan, infektionen jag har så jag blir galen!
Vill bli frisk! Fort!

Kram







Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou