15 sep. 2010

Wohooooo!! Nya naglar :)

Igår var jag till Olivera och hon fixade mina naglar. Jag hade ju lyckats kasta in ena handen i duschkabinen så det var flera naglar som "hade fått sätta livet till" men nu är de fina igen :)
Valde "höstglitter" denna gång.



Olivera jobbar med gelé och det sitter mycket bättre på mej än akrylen.
Hon har fått hem så otroligt mycket dekorationer att det är skitsvårt att välja vad man ska ha :(
Nästa gång får det bli något blått tror jag.
Hoppas ni får en riktigt bra dag i höstrusket som har intagit Stockholm

3 kommentarer:

Curlingmor sa...

Fina , jag brukar också göra då jag åker till Stpockholm. den du har gjort dina hos har personen någon salong ?
Mvh Nina

Katarina sa...

Jättefina naglar. Jag skulle behöva höra av mig till dig och fråga ett antal frågor då jag fått papper från sjukhuset. Jag ska leta reda på ditt nr. Ha det så bra. Kramar Katarina

sussilull sa...

Nina...hon tar emot hemma och har alla maskiner och dekorationer du kan tänka dej :)
Katarina...jag skickar mitt mobilnr på facebook :)

Free background from VintageMadeForYou