14 sep. 2010

Ett av fyra

Så har jag skapat lite kort igen som jag dessutom hunnit fota och då tänkte förära er med här :)
Pappret är från My Mind´s Eye och stämpeln är Creamaria design och inköpt på Skapa Hobby i Stockholm. Den är stämplade med Distress faded jeans och som skugga använde jag watermark.
Lite chalkade kanter och pearlmaker har jag använt. Rosorna är från Inkido och den gulliga berlocken är från Miapuh samt det utstansade hjärtat(tack igen).


På rosorna samt delar av spetsbandet lade jag stickleslim i kopparfärg.



Ja det var ett av korten jag skapat denna vecka. Håll utkik efter mer ;-)

6 kommentarer:

Katarina sa...

Jättefint julkort. Hoppas du mår bättre och bättre efter op. Ha en bra vecka. Kram Katarina

sussilull sa...

ehhhh...tack! Men Julkort?? *kliar mej i huvudet*...*asg*
Katarina är allt bra med dej? ;-)

Gurkiss sa...

Himla fint och läckert kort.

Kram Gurkiss

lenislenis sa...

Stilrent i mjuka, lugna färger :)

sussilullan sa...

tack snälla ni! Love you! ;-)

DesignAnnique sa...

Jättefint kort! Mjuka fina färger. Me like!

Free background from VintageMadeForYou