13 sep. 2010

Long time no see ;-)

Oj oj oj va länge sen det var som jag bloggade!! Har ju fastnat i facebookträsket men det är rätt kul det med.
Jag har gjort kort.....beställningskort men inte tagit kort och lagt ut dom här.
Nu har jag gjort lite andra kort och de kommer jag ladda upp i bloggen så småningom.
Jag är så fantastiskt glad att ni återkommer till min sida varje dag för att se om det "Hänt något". Ska försöka bättra mej.
Här har det hänt en del på sista.
Jag har varit in och opererat mej och är därför sjukskriven nu :(
Har fått massa fina blommor och kort *skutt*
Här är ett par som rara Miapuh har skickat till mej för att muntra upp mej :)
Tack sötaste Miapuh!!

3 kommentarer:

Miapuh sa...

men en sån trevlig tjej de verkar vara asg

Ellis sa...

Vilka fina kort du har fått, hoppas allt är bra med dig!
Kram

Skärviknina sa...

Välkommen tillbaka till bloggvärlden. Jag har saknat dina inlägg!

Kram

Free background from VintageMadeForYou