16 sep. 2010

Två av fyra....

Har ju under min tid som sjukskriven som sagt mottagit flera kort av raraste Miapuh med lite gott och blandat i :)
Ville ju så gärna visa min tacksamhet så jag tog helt enkelt och knåpade ihop ett litet tack-kort. Vet att hon har fått det nu så då kan jag ju visa upp det.
Miapuh är en vääääldigt rååååååsa person så så fick det också bli...ja kortet alltså:



Använde mej av clearstamps från Inkadinkado och stämplade fén med Kaleidacolour Berryblaze. Tackstämpeln är från Reprint.
Förstärkte även klänningen på fén med en vanlig svart penna. Ritade dit några extra dustprickar med samma penna.



Bårdstansen är Martha Stewart.
De stjärnorna som "vart över" klistrade jag fast ovanför det stansade hjärtat (som förövrigt Miapuh skickade till mej). I mellanrummen mellan stjärnorna strödde jag ut Scrapbookingshimmer Grapesicle för att dölja limmet.



Charms, rosor och spets är också från den "kungliga hovleverantören" Miapuh. Sist men inte minst lite svart pearlmaker som jag natuuuurligtvis kladdade med :((.
Inget att göra åt det. Shit happens.

Allt från mej idag.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Fint kort. kram

Ellis sa...

Tjusigt kort, har lite rosa kompisar också! =)
Kram

Free background from VintageMadeForYou