18 sep. 2010

Nr tre av fyra....

I love fjärilar :)) Så mycket att jag tom tatuerat in en på min arm :))
Här kommer ett kort i fjärilstema:



Pappren är från 7 gypsies och stämpeln med fjärilsdamen är från Crafty Inviduals.
Texten har jag ingen aning om så vet ni får ni gärna skriva det i kommentarsfältet.
Jag stämplade med distress ink Aged mahogany, som för övrigt är en favoritfärg :).
Stansade ut fjärilarna med spellbinder och sen satte jag dit en vacker kopparfärgad fjäril på den. Lite ( nåja kanske lite för mycket ;-)) pearlmaker och några rosor fick bli dekorationer.



Nu har man en helt ny dag framför sej och har fått beställningsjobb som jag måste ta tag i idag....men förståss......det får bli efter melodikrysset ;-))
Ha en toppendag!

4 kommentarer:

Ellis sa...

Tjusigt kort, snyggt med fjärilar! =)
Kramar

Katarina sa...

jag gillar den där textstämpeln jättemycket, även kortet. Kram kram

Cicci/Trollmor sa...

Fint kort! Stämpeln kommer från InkyWings: http://inkywings.e-butik.se/show_product_pictures.asp?artnr=8308F

sussilull sa...

Tack Cissi! Visst är det Inkywings :)

Free background from VintageMadeForYou