19 sep. 2010

Söndag och dax för röstning!

Så var det gjort. Nu har jag dragit mitt strå till stacken och varit iväg och röstat :). Nu blir det lite valvaka med chips och läsk ikväll ;-P

Tänkte att jag skulle visa upp ett beställningskort som jag gjort. Det finns inget namn på detta kortet så därför känner jag att jag kan visa det.
Gjorde det av spillpapper från My Minds Eye och Inkido. Använde en brun cs till kortgrunden och vit cs som fotomatta.



Grattisstämpeln är Creamaria design inhandlad hos Skapa Hobby.
Klippte sönder en gammal spetsgardin och "knögglade" ihop och klistrade sedan på lite rosenknoppar och en ros med tyll.
Siffrorna är clearstamps och allt stämplat har jag embossat med Inkidos vita ep.



Nu önskar jag er en jättehärlig Söndagkväll och Ni som inte röstat.....iväg med er! ;-)

2 kommentarer:

Katarina sa...

Bra att du röstat, det borde alla gtöra och då menar jag alla röstberättiga. Folk slog och dog för att vi skulle få rösträtt. Jättefint kort. Jag gillar dessa enkla kort. Jättesnyggt! Kram

Ellis sa...

Snyggt kort, använde lite rester från ett födelsedagspapper till kortet jag gjorde igår som en kompis ska få i veckan! =)
Kram

Free background from VintageMadeForYou