31 jan. 2010

Syskonkärlek

Fick en utmaning på ett forum att göra en LO med temat kärlek.
Det fick bli syskonkärlek :)



Jag har bara gjort ett par LO:s i hela mitt liv. Det var riktigt spännande att ta tag i denna utmaningen...men vad har man på en LO????
Satte dit lite band och brads som fick symbolisera blodsband.....



Skrev också ut en dikt och rev sönder och satte sporadiskt över LO:n.



Känner lite "mission completed". Nu kan jag med gott samvete sätta mej i soffan och titta på mitt "favvoprogram"....I en annan del av Köping!
Ses en annan dag!

3 kommentarer:

Laila sa...

Å varför scrappar inte damen lite oftare...? Du har ju fixat det alldeles galant och den är jätte fin!

Malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Katarina sa...

Jättefin. Jag gillar fötterna jättemycket. Ha en bra vecka. Många kramar Katarina

Free background from VintageMadeForYou