31 jan. 2010

Ett litet överkast.....

När syrran fick sin yngsta så passade jag på att virka ett överkast. Jag håller på
med ett likadant nu fast i vitt.
Känns som det är lite "never ending story".
Det gick inte lika snabbt och lätt att virka denna gång :(


Jag tycker att det är så sött med små nallar på. Rosetterna kan man ju byta till blåa om det är en pojke.



Det finns ett mönster till gardin i samma nallemönster men det är så "rakt och tråkigt" så det måste jag först rita om innan jag virkar.

*sjunger*.......never ending story......lalalaaalalaaaaalalaaaaaa
Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

Eva sa...

Oj vilket jobb. Det tar ju evigheter att virka ett överkast. Det ser i alla fall jättefint ut.

Kram Eva

Katarina sa...

Vilken underbar present och vilket minne. Jättefint.

Kram Katarina

Evanlo sa...

Hur sött som helst, jag vill ha! Bara en massa stolpar och fm och sm antar jag?

lullan sa...

Tack ska ni ha! :) Det är ju bara till en spjälsäng *hihi*
Ja det är bara massa lm och stolpar Evanlo. Plättlätt!

Sollan sa...

Den är ljuvlig, Sussi. Klappar händerna. :)

Free background from VintageMadeForYou