23 jan. 2010

Födelsedagskort

När jag fyllde år ( 27 ni vet.......) så fick jag flera fina födelsedagskort från kortmakare runt omkring mej. Tack alla Ni för de fina!
Det fanns ändå ett som stack ut lite mer än den andra och det var det här som stod på mitt skrivbord på jobbet när jag kom dit.

Visst är det fint?
Rosa och silver är temat på utsidan och insidan:

temat på insidan är djur :)
Det är min arbetskamrats dotter Emelie som har gjort kortet :)
Av henne blir det en stor kortmakare en dag om hon fortsätter och gör så här fina kort!
Tack Emelie (och Anki) för det jättefina kortet, och sa jag förresten att du vart jättefin i håret när du klippte lugg? JÄTTEFIN!

5 kommentarer:

Katarina sa...

Jättefint kort. Du har väl låtit dem testa dina stämplar? Kram K

Emelie Flood sa...

Hehe, Tack:)
Nja, jag vet inte... jag blev inte så nöjd efter att jag har klippt mig men jag kammar över de till snelugg igen ;P

Anonym sa...

Har kikat runt lite hos dig, hittade hit när jag googlade på teljuskort. Så mycket fint, var tvungen att börja följa dig när jag såg att du även jobbar med decoupage!!! Kul att se!! Jag har tidigare kört studiecirkel med decoupage. Lärde sen ut decoupage på kort, och det ena ledde till det andra, så var jag fast i scrapbooking-världen!

Ha det gott!!

Anonym sa...

Grattis i efterskott, förresten! ;-)

Emelie Flood sa...

Nu blir mina kort lite finare som jag gör. Jag har köpt nya klistermärken ;)
Jag vet inte om mamma har visat de för dig hon sa i alla fall att hon hade gjort de. Kram Emelie<3

Free background from VintageMadeForYou