1 jan. 2010

Gott nytt år!!

Nu vill jag önska alla mina nära och kära och alla mina andra bloggläsare ett riktigt Gott nytt år!
Och jag hoppas att Ert år blir lika bra som mitt kommer att bli!
Vi (min familj och jag) började året hos goda vänner med god mat och god dryck. Vi smällde av några raketer och sen en lååååång härlig promenad hem :) Kronblom var toppnöjd! Ja det fanns inget annat att göra än att gå för vi missade sista bussen. Oj oj oj....så kan det "gå".
Mitt i skogen mitt i natten så möter vi två andra vänner! :0 De var på väg hem till sej från "vårt håll". Vilken nyårsafton! Då kan ju detta året inte bli annat än bra.
För att retas lite med de vi mötte (för deras buss kom nämligen åkande när vi stod och pratade) så skickade vi ett sms när vi var hemma bara för att vi visste att då hade de en bit kvar....(vadå skadeglada? Vi? Näeeeee..... ;)
Jag vart dock lite orolig då jag idag kl 10.24 får ett sms av Lotta som vi mötte, där det stod att de var vid en sjö inte så långt från där vi mötte dom i natt! :0
Herregud!! De måste ha krypit hem!! *hihi*
Idag är det helt underbart väder här i Stockholm och jag ska baske mej ta en promenix idag med. Ska bara vänta lite tills huvudvärken efter allt raketsmällande lägger sej lite.......*ehum*

Säger det igen!
Gott nytt år allihopa!!

4 kommentarer:

Laila sa...

Skål på dig lilla Lullan!
Hoppas du får ett jätte bra pysselår nu.

Vi syns

Eva sa...

Gott nytt till dig med.

Kram Eva

Elwa sa...

Skål, och god fortsättning! Kram från mig!/Elwa

Katarina sa...

Skål och Gott Nytt År/Pysselår önskar jag dig med. Kramar Katarina

Free background from VintageMadeForYou