2 jan. 2010

Snöflingor....

En av de finaste sakerna som finns är ju snöflingor. Du kan aldrig påverka hur en snöflinga ska se ut. De "bara blir". Och alla blir lika vackra.
Jag tycker det är helt fantastiskt. Något mer som jag verkligen tycker om är fjärilar. Det är bla därför som jag har tatuerat en på min arm. Fjärilar är också vackra och de fyller alltid en uppgift.

På pyssel.net så var det en julcrop där en av utmaningarna var att göra ett "ojuligt" julkort. Kändes lite knepigt att få till ett julkort som ändå inte skulle vara jul....inga traditionella julfärger fick användas. Lite vitt bara om det inte var så att det utgjorde basen.

Snöflingor och fjärilar......vinter....snö....flyger....

Så här vart mitt kort:







Använde mej av en bas i lila, så långt från julfärg man kan komma ;)

Nu är det dax!
Att känna snöflingorna i ansiktet för nu ska jag gå ut och promenera!
Ha en jättebra 20100102

5 kommentarer:

Katarina sa...

Ett annorlunda och jättefint julkort. Gillar texten jättemycket.
Ha det gott. Kram K

Maria sa...

Underbart kort. Jag tycker om den färgkombinationen. Och fjärilar. Och snöflinger. :)

Ses imorgon. Kram!

Sollan sa...

Helt underbart kort. Utmaningwn lät knwpig mwn du har lyckats med beröm godkänt. :)
Kram på dig.

Mia sa...

Så fint. Utamanat dig i min blogg! :)

Anonym sa...

Jag tycker också att det är fint! Kram Nina

Free background from VintageMadeForYou