30 dec. 2009

Det finaste julkortet...ever!

Jag har ju glömt att visa er det absolut finaste julkortet som jag fått i år.
Det är "hemmagjort" av en riktig liten pysslare :)



Det är min lilla Tedde som gjort det :-)
*stolt*
Ett enkelt och stilrent kort men som kramade om mitt hjärta extra mycket.

Sen vill jag passa på att tacka alla Er pysslare som har skickat hemmgjorda julkort till mej.....och nu skäms jag verkligen för jag är urdålig på att själv skicka julkort. Jag bara gör dom.....*hahaha*

Nu är det eldningsdax i öppna spisen för fy va kallt det är ute!
Ha en bra dag.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vad gulligt. Du får spara det och visa det för barnbarnen när det är dag. Vill också önska dig ett Gott Nytt pysselår. Vi ses. Många kramar Katarina

Laila sa...

Ja men det är ju ett underbart kort! ♥
Förstår att mamma hjärtat svämmar över

Free background from VintageMadeForYou