5 nov. 2009

Julkort på G.....

Sitter och knåpar lite julkort. Här är ett av dom:



Har använt mej av basic grey papper.



Jag tänkte att jag inte skulle kasta något av det papper som vart spill så jag använde det både inuti kortet och på baksidan.



Stämpeln på framsidan av kortet är Hobby och hantverks och stämpeln inuti kortet är Inkidos




Jag har förstärkt vissa detaljer genom att rita med inkessentials opaque white penna.
Så mycker mer att bjuda på har jag inte för tillfället. De måste torka till lite först.

Sov gott!

5 kommentarer:

Katarina sa...

Jättefint kort du fått till. Jag håller själv på för fullt. Kram Katarina

evanlo sa...

Superfint! Har du stämplat hälsningen på vellum, eller?

sussilullan sa...

Katarina : Tack! :-)

Evanlo: Hälsningen inuti kortet är stämplad på vellum och sedan embossad med clear. hjärtat på utsidan är stämplad på vanligt papper och sedan uppsatt på en bit vellum.

Annie sa...

Så himla snyggt!! Jag måste gå och göra nåt jag också... Kram!

Anita sa...

Vilket jättefint kort!
~Anita

Free background from VintageMadeForYou