10 nov. 2009

Och så vart det.....

Ja så här vart det!



Ja kortet alltså.
Katarina visade mej vikningen igår kväll när jag var och hälsade på tjejerna på papprika




Det randiga pappret är från Happy Holidays och vart pappret med tomten i vintagetema kommer ifrån har jag inte en blekaste om!
Stämpeln med god jul är inkidos och texten av Lennart Helsing......*rycker på axlarna*...tja..samma där ...ingen aning!
Jag har använt mej av distressfärgerna vintage photo och aged mahogany. Swirlstämpeln som är stämplad är Hein design. Den är sedan embossad med reprints ep-pulver hologram sparkle.
Lite rosor och metalltråd i blandad "hemmagömma" samt ornamentblomma från kort och godt.



Den ena rosen är också embossad med hologram sparkle samt lövet som även det är från inkido

Några duttar med pearlmaker här och där fick avlsuta hela kortet.
Ja det var ju det.....jag sa ju det..... ;-)

6 kommentarer:

Katarina sa...

Vad fint kortet blev. Jättefina färger, stämplar, ja allt. Kramar Katarina

Bojan sa...

Otroligt fint kort......

Anita sa...

Underbart vackert!
Tack för att du skrev en kommentar i min blogg så att jag hittade hit till dig :-)
~Anita

Miapuh sa...

superfint :D vi rådiggar
kram

sari hänninen sa...

ett sånt supersnyggt tri shutter card! I love it!

Sara-SaGam sa...

Vad kul att hitta detta. Idag har jag lagt upp mitt första Trishuttercard i min blogg!

Free background from VintageMadeForYou