3 nov. 2009

En liten korrigering....

Färgerna som ska användas på Kortinspirations blogg är inte ljusblått och vitt, utan vitt, isblått och silver.
Basatt ni vet! ;-)

Sen måste jag bara få skriva......Ullared!

Smaka på det ordet......U-L-L-A-R-E-D

The place on earth were all people meet!

Vissa åker dit för att handla och andra åker dit för att gympa eller hålla koll på tältpinnar under topgun-solglasögon.

Det tror jag att Kronblom och jag ska göra nästa år. Boka två veckor i tält på Ullareds camping. Vi tar med några "pavor" hembränt och lite plastmuggar...eller vadå...det handlar jag ju på ullared såklart för det är ju "billigt". Sen så är det ju bara för mej att shoppa loss för Kronbloms lott här i livet är ju att jobba. *asg*
Såg ni inte programmet på 5:an igår så se reprisen! Programmet är värsta komedin!

Maj gadd vilka människor det finns!
Och är det någonstans man har möjlighet att möta dom så är det ju såklart på :

Ullared

Vi ses!

6 kommentarer:

Evanlo sa...

Finns även på kanal5play.se.
Alltså en annan är ju fortfarande Ullaredsoskuld, och visst suger det i shoppingtarmen, men köer ... köer!
I Västerås häromsistens såg jag flera som gick runt med behändiga pappersväskor som kom från Gekås. I bl a råååsa!

Katarina sa...

Ja, vilka människor det finns. Att tillbringa hela semestern vid Ullared. Jag har själv aldrig varit där och vet inte om jag vill dit heller. Kanske i studiesyfte. *fniss*
Kramar Katarina

Lollo sa...

Jag hänger på dig och Jojje, jag tar med mig ett enmanstält och lägger mig bredvid er. Sedan kan vi shoppa loss ordentligt.
Ullared rules.

Anonym sa...

Om jag inte kommer ihåg fel (vilket mycket väl är möjligt med min alzeimers) så var det en viss Lull som tog semester från jobbet för att åka till Ullared och shoppa..... men har för mig att du lämnade tältet hemma och hyrde stuga.... kanske för att få plats med allt??? ;) /Suss

Sussi sa...

Kära anonyma Suss.......
Man är väl rutinerad. Klart man bor på hotell. I tältet så kan ju sakerna bli blöta! ;-)
Men en sak bara...jag tog bara semester 1 MAX 2 dagar *s*

louisevbg sa...

fiss, och dit skall jag, för första gången i mitt liv, bege mig i morgon, det skall bli en upplevelse. Kramiz

Free background from VintageMadeForYou