20 sep. 2009

Vet ni?

Vet ni vart dagarna tar vägen?
Tala gärna om det isåfall för jag har inte en aning! ? !
I torsdags var jag en sväng till Enköping och hade utbildning.
I fredags var vi här hela dagen:



Visst var vi på Berns och hade konferens.:-) Ber om ursäkt för det dåliga kortet men man är ju ingen mästerfotograf direkt ;-)

Taket var helt otroligt!



Efter konferensen så bar det iväg till Norrmalmstorg ( eller efter drinken i loungen på Berns). Där stod det en abbonerad spårvagn från 1952 och väntade på oss. Vi fick berättat lite historia om vagnen först och det visade sej att chauffören hade åkt med denna vagn själv som passagerare när han var ung.

Italiensk buffé var uppdukad och det var så smakrikt och jättegott alltihopa att jag önskar att jag kunnat äta mer.
Bubbel, vin och vin och vin och vin och vin........ja det hörde till också.

Tur att Jojje hade tagit bilen in för jag vet inte om jag hittat till centralen om vi skulle åkt tåg ;-)

Turen gick ut på Djurgården och runt. Vi hann väl iallafall med en 7-8 varv skulle jag tro innan det var dax för hemfärd.
Vi stannade till på Waldemarsudde ett par gånger.



Detta var ett annorlunda restaurangbesök men riktigt trevligt.
Här finns lite info ang detta.

Igår var jag på makeupdag på Jolis hudvård i Södertälje. Christa lade en makeup i lila och plommonfärger med tillhörande läppstift. Jag såg hjärtsjuk ut i det läppstiftet!! *s*
Tänk ändå vad man kan trolla med lite färger och "bling" *hihi*
Idag bär det av till femörefortet. Oj oj oj.....innan jag vet ordet av så kommer jag ju sitta på jobbet igen!
Ha en jättebra söndag!

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou