16 sep. 2009

Kortinspiration utmaning 5

Nu är det dax för en ny utmaning på kortinspiration.
Utmaningen är att göra ett kort efter en skiss.
Skissen ser ut så här:



Mitt kort vart så här:



Jag har gjort bakgrunden med distresser som jag sedan sprayat med vatten över för att få lite "liv" i den.
Motiven kommer från Inkywings och det är tillverkaren Stampscapes där man kan kombinera ihop en egen bild.



Jag har lagt lite glitter i vattnet i skuggorna av månen som inte syns... ;-)



Distresser är kul att jobba med eftersom du kan jobba in dom i varandra.



Bandet är från min vinst från Inkido. Tyckte det passade att lägga över motivet då det skimrar som vatten i månsken när man ser det på riktigt.
Lite nålar och bling fick bli en extra effekt.
Textstämpeln är Inkywings.

Ja det var allt för mej för idag.
I morrn bär det av till Enköping över dagen. Tänkte svänga förbi mångfaldens hus på vägen hem.....synd att det ligger på vägen.....*moooohahahahaha*

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Laila sa...

*tummen upp* Det är ett jätte vackert kort!

Katarina sa...

Det verkar vara roliga stämplar det där. Jättefint kort du gjort med dem. Kram Katarina

Free background from VintageMadeForYou