1 sep. 2009

Utmaning nr 4 på Kortinspiration

Så har nu utmaning nr 4 laddats upp på Kortinspiration.
Jag citerar direkt från den sidan:

"Vad är det då som ska göras? Jo, ni ska göra ett (eller flera) kort där man knappt får använda något alls utom reklam!

Det som FÅR användas utöver reklam
En kortbas
Färger (stämpelfärg, akrylfärg, pennor etc)
3D-lack, krackeleringslack, glitterlim
Verktyg såsom stansar, mönstersaxar, Cuttlebug etc
Självklart lim och dubbelhäftande tejp

Det som INTE får användas:
Något annat papper än kortbasen och reklambladen
Andra dekorationer än det som nämnts ovan (inga stämplar, brads, band etc)"


Ni ska tro att jag gnuggade geniknölarna.....tills jag tog hjälp ;-)
Så här vart den önskelistan som gjordes för att skickas till en släkting.
Kanske ett bra tips till den som vill engegera barnen i kortskapandet?










Ja man kan faktiskt göra en hel del med den reklamen som kommer i brevlådan. Spara lite och prova vetja!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Jag är så imponerad att du får så mycket gjort.
Själv håller jag på att städa lägenheten då jag inte brytt mig så mycket om den när jag pysslat men nu var jag tvungen att ta itu med den. Må så gott. Kram K!

Sollan sa...

Den var ju jätte söt! Och "Helst en katt" såå gulligt!! :)

Free background from VintageMadeForYou