31 aug. 2009

Vilken tavla!

Här hemma är det ju Kronblom som brukar göra tavlor och då menar jag inte måla utan verkligen "göra tavlor" men nu.........
har jag faktiskt köpt nya tavlor till vardagsrummet *boing boing boing* (= trestuds)!
Se så fina!
Stora är dom. 1x1 meter styck. Nu ska jag bara försöka få tag i en belysning också men det får komma som en glad överraskning för Kronblom. Det är ju nämligen han som måste dra elen och montera upp belysningen....*hehehe*



De hänger ovanför soffan. Den ljusbeiga färgen är exaktamento den vi har i soffan så det gjorde ju inte ont....typ....dåra...

Ikväll har jag gjort klart mina KAOS så i morgon ska jag försöka hinna skicka dom till berörda personer också.
Annars har det varit lugnt idag. Hade tänkt gå på poweryoga ikväll men vi var ute och sprang istället. Det tyckte jag fick räcka.
Kronblom grinade hela vägen från parkeringen till spåret....*fniss*. Han tycker det är astråkigt att springa men han ska inte slippa undan...oh no....om jag så ska sela på honom och rida på honom viftandes med en piska så ska han springa!
Det var en klass för poweryoga i morgon också så jag får se om jag hakar på den istället.
Nu är det dax för bingen.
Toodels!

1 kommentar:

Katarina sa...

Jättefina tavlor. Vad bra det känns när man har hittat något som passar på pricken. Ha det gott. Kram K!

Free background from VintageMadeForYou