3 sep. 2009

Kaos

För några dagar sedan så fick jag ju en kaosaward av Elisa och meningen var ju att jag också skulle bolla denna vidare till 3 stycken som jag tycker är Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje.

Det är ju jättesvårt att göra "val" för man vill ju skicka denna till flera men :

Fia - du får denna Kaos av mig för jag tycker att du, trots att du har endast två band och knappt någon stämpel, ändå skapar så att fingrarna glöder med det du har *blink*. Du ger jättemycket inspiration!

Sollan - Du får denna Kaos av mig för du testar hela tiden nya saker och använder flitigt olika dekorationer eller syr på dina kort. Keep it up that way! :-)

Nina - Du får denna Kaos av mig för dina kort alltid är så välarbetade med många små finurliga detaljer. Fortsätt så! :-)

Sen så är de här tre tjejerna otroligt ödmjuka och rara personer med en otrolig skaparglädje! Alla har olika livserfarenheter och har delat med sej av dessa på helt underbara sätt med mycket skratt och även mycket allvar.
Jag är glad att jag lärt känna Er!

Här är de KAOS som jag skapat och inuti står namnet på den personen som kommer få den. Så nu kan ni börja gissa!! *fniss*










Tagsen har jag gjort själv av distresser och vattenstänk. Alfabetet heter Haunted och är från Quickcuts. Stämplarna är från Indkadinkado och rosorna från Inkido. Blinget är Kaiser. Över korten har jag sprayat en dusch men "mitt älskade Moon shadow mist instant copper" (använder det ofta) och sapphire blue.
Lite här och där har jag lagt på passande färg på stickles.

Nu väntar joggingspåret på mej!
Vi ses!

4 kommentarer:

Laila sa...

Dom är så otorligt vackra alla tre! Så blir jag så rörd över dina fina ord till tjejerna också.

Å du... Haunted var riktigt snygg! ;-) Fast det visse vi ju redan

Evanlo sa...

Vilka fina awarder, och vilka välstämda "orsaker" oxå!

Sollan sa...

Åh, men jag blir ju alldeles rörd nu. Vad du e go. TACK!! Kramar om. Snyft..lite. :)

Fia sa...

Oh, tack underbara du! Idag låg det ett litet bubbelkuvert i lådan och i det ett helt fantastiskt kort! Det går inte att jämföra verkligheten med bilden för det år så otroligt många vackra detaljer. Du anar inte hur glad och stolt jag känner mig! Jag kommer fortsätta att dansa runt av glädje under lång tid!

Kramar Fia

Free background from VintageMadeForYou