18 aug. 2009

Skolstart!

I morrn smäller det!
Skolan börjar igen. Åter till vardagsrutinerna.
Känns ändå lite skönt.
Var iväg efter jobbet och skulle handla ryggsäck och gympapåse. När jag kom till parkeringen vid Stadium så ÖSTE regnet ner.
Jag var tvungen att sitta i bilen och vänta i 5 minuter innan jag kunde gå ut. Det var nå helt otroligt va det regnade...*hua*.
Kollade lite på joggingskor också och de kostar allt mellan 599:- till 1799:-.
Är inte det skäl nog till att sluta jogga??
Det tycker nog Kronblom men han ska inte få vatten på sin kvarn. Jag ska baske mej köpa ett par. Bara för att jävlas ;-)

Har suttit och knåpat kort till mojomonday men det ligger på torken.
Får visa ett kort som jag gjorde i somras när jag var hos Sollan och hälsade på istället:

Pappret är spillpapper och stämpeln kommer från Stämpelboden och är embossad med panduros röda ep.
Det är ett litet kort. Måtten är 9x5 cm. Urpluttigt :-)

Nej nu ska jag hoppa isäng och läsa IKEAkatalogen för Kronblom. Det är ju det bästa han vet och så när jag sover i pyamas förståss.....ja just det. Jag köpte ju en pyamas igår...den ska jag överraska honom med också! Guuuuu va glad han kommer att bli! ;-)
Ses !

4 kommentarer:

Fia sa...

Wow, så modig du är. Kortet är superfint, och jag önskar jag vågade mig på dina färgkombinationer. Stackars männen och nu börjar jag tycka lite extra synd om din...... det fattas bara bettskena, tubsocker och öronproppar så gör du din man riktigt "glad".

Kram!

sussi sa...

Där sa du nåt Fia....*hehehehe*

Evanlo sa...

Men glöm för all del inte sovmasken, och gärna lite liniment!

Laila sa...

Älskar färgerna du valt!

Free background from VintageMadeForYou