17 aug. 2009

Möte med doktorn...

Jag har ju haft ont i örat en längre tid och förra veckan kom jag mej äntligen iväg till "tant" doktorn.
Hon tog i hand och var väldigt artig när jag kom, visade mej till stolen och sa att jag skulle slå mej ner.
Hon bad mej berätta vad som var felet på mej.
Jag berättade precis som det var. Värken kommer och går och jag har haft ont i ett par månader (jag ljög lite för jag har haft ont längre).
Vet ni vad hon säger då helt utan förvarning???
(Och det var då jag började fundera på om hon verkligen var doktor)
Hon tittade på mej, ni vet lite drömmande men ändå närvarande som man kan vara....
- har du mjäll?


eeeeehhhhum.......What??

Hajja!!
Hur kan man fråga någon som har ont i öronen om de har mjäll?

Nu är jag livrädd för tänk om jag får ont i knäna och måste gå tillbaka till henne någon gång....
Vad kommer hon fråga om jag har då liksom???
Vågar inte ens tänka på det ...än mindre skriva det.

Nej...nu ska jag nog gå och lägga mej och läsa lite till doktor för då borde jag vara färdigutbildad i morrn.
Hur lång tid kan det ta??

Ha nu en bra kväll och tänk er för innan ni går till doktorn med öronvärk...*hihi*

3 kommentarer:

Lollo sa...

Ha, min ortoped har varit värre. Han skulle undersöka mina knän och bad mig klä av mig naken och hoppa upp på undersökningsbordet. Var han undersökte mig kan jag säga i morgon på jobbet,det var inte runt knäna iallafall. Så jag googlar om mina symtom efter det.

Klockan är 22 och jag mår rätt okej, vi ses nog i morgon. :)

Laila sa...

Ja men hallå? Mjäll? Vad bidde det av allt då? Du kan ju inte gå och ha ont så länge...

Gunsan sa...

Jag skrattar så jag gråååååååter......

Free background from VintageMadeForYou