20 dec. 2012

Två konferensdagar

Nu är två konferensdagar över och Sussilullan är helt tömd.

Att lära sig nya namn och att ta in nya intryck är jobbigt.

Går-dagen avslutades med middag på Norra Brunn och stand up.

Eftersom man är helt ny på jobbet så får man ju visa sig lite från sin bästa sida så lugnt och städat satte jag mej i en taxi och åkte hem redan 22.50.
Duktiga Sussilull :-P

De andra i min grupp är riktiga partypinglor så de gick vidare till Sturecompagniet och var inte hemma förrän i morse :-/

De var bra slaka efter lunch kan jag säga..,.hehe...

I morgon gör jag min sista dag på TIL-Tid men nu när jag sett vad nya jobbet står inför så vet jag att jag inte kommer att bli arbetslös iallafall.
Vi kommer ha huuuur mycket jobb som helst.
Ser fram emot det :-)

Nu ska jag gosa ner mej i soffan med Kronblom.
Ibland behöver man bara få göra det.

ha en bra kväll!




Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou