18 dec. 2012

Det här med att byta jobb

Känns lite märkligt när jag nu gör en av mina sista dagar på SEV Tidsystem, TIL-Tid.



Jag har varit här i 5 år ganska exakt faktiskt. När jag började här så frågade mina vänner runt omkring mig om det var kul och det var det naturligtvis.
Vad jag också sa var dock att jag ger det max 10 år sen vill jag nog vidare.
Det blev 5 år.
Jobbet är verkligen jätteroligt och TIL-Tid är en av världens bästa produkter gällande tid och lön för detaljhandeln. Det kan jag säga utan att ljuga :-)
Jag har själv varit med och påverkat uppbygande av rastscheman samt behovsplaneringen vilket verkligen har varit jätteroligt.
Att ha arbetat med vår chefsutvecklare och höra hans resonemang kring vissa bitar har varit helt fantastiskt samtidigt som jag har kunnat bidra lite med mina år inom detaljhandelsbranschen och hur det "funkar" i verkliga världen :-P.

Nu håller jag bara tummarna för att det snart släpps en web-baserad produkt och en koncernlösning så är den helt klart världens bästa utan konkurrens! ! :-)

På fredag gör jag min sista dag här.
Känns lite konstigt samtidigt som det känns skönt.
Jag har definitivt gjort rätt val.

Nu styr jag färden mot ICA Sverige AB.
Nu ska jag coacha köpmän och kvinnor att schemalägga efter lagar/avtal och konstens alla regler ;-)
Det ska verkligen bli en utmaning och j-ä-t-t-e-roligt!

Men först ska det vara en välbehövlig ledighet över jul och nyår.
Ska ägna mej åt min familj till 100% och lite till.
Guuuuu va glada mina barn ska bli....... not ;-)

Katterna kommer iallafall vara glada.
That´s for sure.

Men nu tar vi tag i den näst sista dagen här på TIL-Tid.

Önskar Er alla en riktigt bra dag!

Kram





Free background from VintageMadeForYou