30 aug. 2012

Vart tog dagen vägen?

Ja det kan man undra.
Började med ett besök på Södertälje sjukhus inför min operation.
Spenderade några timmar i mitten av dagen på Taxinge Slottscafé och prata lite skit världsproblem med Louise och nu är det dax för naglar.

Vilda har fått vara lite själv idag och denna gång lämnade jag henne när hon var vaken.
Det sraffades jag för när jag kom hem kan jag lova.
Nu är det lek o bus i 190 km/h och hon förmanade mej verkligen när jag kom hem genom att jama och berätta att hon faktiskt had haft tråkigt.

Ska bli lite skönt att åka iväg och fixa naglarna.
Men nu är ju lillhusse hemma med sina kompisar så nu får hon verkligen utlopp för alla busstreck hon vill :-)

Bjuder på ett foto av ett par armband som jag knåpade ihop igår på "syjuntan" med de andra "tanterna" tjejerna.



Nu ska jag sätta på lite blingbling på dom så blir dom kompletta också.

Ha en fin kväll

Och hörrni.......förhoppningsvis så föds Vildas kompis inatt eller i morgon.
Wiiiiiiiiiii sen blir det TVÅ katter i huset.......

Å herregud.............

Jag måste nog börja jobba deltid ;-)

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou