10 nov. 2010

Nu ere jul igen....

Kanske inte riktigt ännu men snart så :-)
Här har det hänt grejjer. Jag har varit iväg på en ÅlandsX och ett helt kort har jag gjort efter det (hehehe...då kanske ni förstår att det var en kul resa ;-P)
Såg ett jättevackert kort i Vilda Stamps blogg och tänkte att det där liftar jag rakt av!
Textstämpeln är Inkidos och det mönstrade pappret är Graphic 45.
Julgranen stämplade jag på vanlig cs och sen skar jag till 2x2 cm bitar av det hela.
På med lite pearlmaker som julgranskulor och sen fick det vara klart.


Rosor från Creativica där jag även köpte julgranscharmen.




Hur går det för dej?
Har du gjort några julkort ännu?

5 kommentarer:

Katarina sa...

Jättefint kort. Hoppas allt är bra. kram Katarina

Ellis sa...

Såg intrsuktioner till kortet på Splitcoaststampers tidigare idag! =)
Jag har gjort hela tre julkort och en juldekoration, men jobbar på fler! =)
Kram Elenor

Skärviknina sa...

Riktigt riktigt fint kort! Hoppas att du och familjen mår bra. Kram N.

Sollan sa...

Verkligen fint kort! Härligt läcker teknik. Kram

sussilull sa...

Tack tjejer :-) Jag tyckte nog att det var lite mycket klistrande för min del men det vart ju faktiskt läckert till slut :-)

Free background from VintageMadeForYou