17 nov. 2010

Kronblom har humor :-)

Kronblom har jouren denna veckan vilket innebär att han är ledig dagtid och jobbar (ibland) en stund på natten. Måndag och tisdag, så hävdar han med bestämdhet, har gått åt till att sorterar våra pärmar och kasta gamla papper.....typ 16 timmar effektiv tid....joråsatte......
Idag när jag kom hem så satt han, stolt som en tupp, och log vid datorn.
- Titta bakom köksdörren, säger han
Jorå....vi har ett förråd för pappersinsamling som har sett ut som Beirut sen vi flyttade in men nu hade han målat och satt upp hyllor.
Notera lappen som han satt på en av hyllorna.....



Han är allt lite rolig ändå den där Kronblom ;-P
Hur kan han tro att jag ska använda alla de där hyllorna till papper?? Näru...i morrn är det jag som åker till Scorett och kollar lite,..... he he he...

2 kommentarer:

Lollo sa...

Ni två är för roliga, men jag håller med dig Sussi. Självklart ska det stå "några" par skor där.

Sara-SaGam sa...

Tar mig en tur hit till din blogg nu och då. Trevligt att se vad du skapar och skriver. Härliga kort från västkusten. Älskar!

Free background from VintageMadeForYou