12 feb. 2010

Läderarmband

Tänk va.....
Sussilull har gjort ett smycke.
För länge sen så köpte jag ett skärp som är gjort i smala läderremmar.
Har aldrig använt det som skärp men kom på att man skulle kunna göra ett armband
av det efter att jag sett att Eva gjort ett i sin blogg.
Hennes var ju iofs väldans snyggt men det var inte riktigt så jag föreställde mej mitt.
I onsdags hände det!!
Jag gjorde det!! *skutt*

Så här vart det:



Lite glaspärlor och lite andra pärlor och lite brickor och lite band....så bara föddes det fram så här:



Det roliga i kråksången är att "skärpet" som är kvar räcker till ett halsband också. Nu håller jag på att låter halsbandet "mogna" i huvudet så ska jag nog ta tag i det när jag kommer hem från Uddevalla för dit går nämligen färden nästa vecka.

Nu ska vi gå ut och fira lite alla hjärtans dag i förväg. Jag och min Kronblom.
Ha en bra kväll.

4 kommentarer:

Eva sa...

det blev ju jättefint. Kul att jag kunde inspirera.

kram Eva

Sollan sa...

Läckert!!:)

Lollo sa...

Jag måste leta upp mitt indianskärp, där kan vi snacka om läderremsor. Det var jättefint Sussilull, du var väldigt duktig.

Ha nu en trevlig och försök hitta en liten stund att vila ut så du är pigg och frisk på måndag.

Katarina sa...

Jättefint armband du gjort. Trevlig helg. Kramar Katarina

Free background from VintageMadeForYou