7 jan. 2010

En liten ask...

En liten ask har jag gjort. Jag gav bort den till en superstark och omtänksam tjej, som jag saknar jättemycket. Vi träffades ju faktiskt istort sett varje dag i 9 års tid......



En gång fick vi frågan av en anställd om vi inte tröttnade på varandra eftersom vi jobbade så "tight" och såg varandra varje dag....*hihi*
Jag tror inte någon av oss hade tänkt på det men vi träffades ju mer än vad man träffade sin familj.



Jag fyllde asken med lite godis också för godis tycker vi om ;)



Hoppas att ni inte fryser så mycket ute i landet. Här eldas det i kaminen för fullt och att äga ett duntäcke är inte fy skam det heller. Om dunet är plockat från levande fåglar har jag inte tid att tänka på nu...bara jag håller mej varm.
Tänk va tiden går fort.... Nu har jag jobbat på Til-Tid i 2 år :0. Känns som det var igår jag började där.
Hoppas inte natten går lika fort för jag känner att jag måste få många timmars sömn *hihi*
Tack alla Ni för Era söta kommentarer. Jag är glad att jag lyckas ge er inspiration och Ni ska veta att Ni ger mej lika mycket och lite till!
KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin! Du har en utmaing i min blogg: http://skarviknina.wordpress.com/2010/01/10/utmaning-fran-sollan/

Anita sa...

Vilken snygg ask! Väldigt dekorativt med det gröna bandet. Vem skulle inte bli glad att få en sån.
~Anita

Suss sa...

Saknar dig med! Massor!!! Tror det är därför jag pratar så mycket "med mig själv" *s* Asken har paradplatsen på vardagsrumsbordet - och jag har godis kvar!!! Njuter sakta! Kramar
/Suss

sussilull sa...

Tack Anita! :) Tyckte själv att det gröna bandet vart rackarns bra faktiskt.

Suss....du kan inte mena att det finns godis kvar? Det är ju flera dagar sen jag var hos dej ju! *skratt*

Free background from VintageMadeForYou