1 dec. 2009

Så jä-la nice!

Har varit ute och gått en rask promenad i kylan *brr*. Det var jättekallt och jättehalt. När jag kom in kastade jag mej in i duschen. Duschade varmt *mys*
Kronblom hade tänt brasan och efter att jag visat er en liten ask så ska jag sätta mej i fåtöljen vid brasan och njuta av en god kopp kaffe...eller näe...inte så god för jag köpte zoegas skånerost och det var så himla .....himla.....mörkt ;-)

Jag var ju på make and take inne på Skapa hobby i lördags med Inkido (mitt favvostämpelföretag för övrigt ;-)). Där visade Lise-lotte hur man vek en ask utan att behöva använda lim.
Både lock och botten.
Min vart så här och här ser du ovansidan på asken. Som sagt allt material hittar du på Skapa Hobby och är från Inkido:







Ja så vart min ask och den var nästan för enkel att göra för att det skulle vara sant...*skratt*

Vi gjorde också en dekorationsstjärna i olika mönstrade papper men den visar jag en annan dag.
Tuotorial på den finns här. Ja nu gott folk så ska sussilull ta sin berömda kopp kaffe och sätta sej vid brasan!
Fridens liljor på er :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt! Visst var det roligt!

Katarina sa...

Jättefin ask. Ja, Inkido är också ett av mina favorit stämpelföretag.

Kram!

Mariana sa...

Vad fin den blev, jag ville så gärna oxå gå dit i lördags men jag var hemma o hälsade på familjen i skåne. kram Mariana
Ravenheart på forumet

sussilull sa...

Tack ska ni ha! :-) Det var verkligen jättetrevligt och en väldigt generös make& take. Synd att du inte kunde komma Mariana...men vi ses säkert en anann gång.

Free background from VintageMadeForYou