25 dec. 2009

God fortsättning

Vill önskar Er alla en riktigt god fortsättning.
Jag hoppas att Er jul var lika bra som min :)
God mat, mycket skratt och värme.
Jag önskar det var jul oftare .... :)

Som om inte det var nog......julklapparna kan räcka ända till tjugondaknut när julen dansas ut!
Det absolut bästa stämpelföretaget (och papper och annat förståss) har en blogcandy på G....

Klicka på länken här så kan du också var med och tävla om lite ur Inkidos kollektion 2010.

Mys vidare nu allihopa! Det ska iallafall jag :)

2 kommentarer:

Elwa sa...

God fortsättning! Låter som om ni har det gott och har njutit av julen! Fortsätt så! Det har vi med, och nu har vi två dagar till att njuta innan vi styr norrut igen. Konstigt att en vecka kan gå så fort...
I dag blir det en hel del pysslande med Amanda, som fått mååånga grejor av farmorn!

sussi sa...

Ja du Elwa ..en vecka går fort. Tänk när jag får barnbarn..,.herregud vad vi ska pyssla!! *hihi*

Free background from VintageMadeForYou