24 aug. 2009

Rapport från joggingspåret...

Måndagar är inge roliga. Inte sen vi började jogga.
Efter helgens alla "nyttigheter" (eller inte) så flåsar man som en flodhäst i brunst när man springer.
Om nu dom flåsar.....*funderar*
men håll med om att det såg bra ut när jag skrev det....*s*
I morrn bär det av till Göteborg och jag tar med mej joggingskorna men jag lovar inget. Jag tror att jag kommer att jogga runt en sväng på Ullared istället och där behövs det inga speciella skor inte...
Så är det med det.
Fick lite kort publicerade på inkidos blogg och då måste jag ju även visa ett till av de jag gjort här såklart!
Det var med den vinsten som gick i lila toner.



Även detta kort använde jag mej av transparant papper på.



Stämpeln är också Inkidos och tack Eva för att du upplyste mej om det i din blogg. Jag hade nämligen glömt bort vilken tillverkare det var...*hihi*
Jag har embossat texten med koppar som är en absolut favorit.



Nej nu åter mot packningen så ses vi i morrn i Göteborg!
Ha en bra kväll.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vilket vackert vinnarkort. Handla inte ihjäl dig i Ulllared. Kram K!

sussi sa...

Ingen risk Katarina...jag ska bara shoppa mej medvetslös ;-)

Free background from VintageMadeForYou