23 aug. 2009

Ett till kort kan jag bjuda på...

Fick ju en så fin vinst från Inkido häromveckan.
Har äntligen fått "tummen ur" att göra något litet av det....
Vad sägs om detta:



Utfällt läge:



Och kan man säga "halvutfällt" läge....



Och embossingpulver i all ära....snyggt som bara den var det men vet ni hur mycket glitter jag har på mitt skrivbord nu??
You don´t wanna know...just be glad it´s not your desk... *hihi*



Jag embossade tom rosorna för att få en lite annan effekt av det hela.
De glittrar så fint i verkligheten men som vanligt är det svårt att få det att synas på bild.

Allt material är från Inkido utom bårdstansen som är Fiskars.

Ja men då så....då säger vi så för idag.
Natti natti och...

5 kommentarer:

Anonym sa...

jättefint! kul idé! Kram

Chruss sa...

Underbart läckert kort!!!!
Gillar alla smådetaljer och färgerna du valt är helt super!

evanlo sa...

Pulver överallt - av den anledningen embossar jag inte så mycket som jag skulle vilja. Men som vanligt ett utmärkt utfört arbete.

Katarina sa...

Underbart kort. Gillade den embossade rosen som blev såå vacker. Kram K!

Gunsan sa...

Fett coolt, som tonåringen skulle ha sagt. Har du nån stängningsmekanism eller ligger flärpen bara över? Fattaru va ja menar?!

Free background from VintageMadeForYou