15 aug. 2009

Kortinspirations utmaning runt kort

Nu ligger kortinspirations tredje utmaning ute.
Det är att göra ett runt kort.
Tänkte att jag skulle göra något lite annorlunda än bara runt så det vart......."runt runt" ;-)


Jag har använt papper från Maja design och använt min edgescraper på kanterna.



Det runda kortet med stämplarna på i mitten kan man alltså snurra på.
Stämplarna är båda två från Inkido och färgen jag stämplat med är versacolors.

Jag har blingat kortet lite med både pearlmaker samt kaisers bling.
Rosorna är från inkido och swirlen är utstansad i cb. Tror att det var en bosscutdie. Jag fick nämligen låna den av Nina. Tack Nina! :-)
Sedan hade jag lite fransgarn hemma som jag lindade kring rosorna för att "mjuka" upp allt ytterligare.
Nu vill jag ju såklart se vad Ni gör för runda kort!!
Släng Er på pysslet vetja och ladda upp det hos Mr Linky senast den 31 augusti.

1 kommentar:

Lollo sa...

Det var ett fint kort och du fick med dammen på bild också.
Fint med en natur bild.

Free background from VintageMadeForYou