13 juli 2009


Vi hade ju besök här i lördags....å titta vad jag fick!! *skutt*


Katta hade gjort en jättefin skål som hon drejat och glaserat samt en ljusstake. Tror de kallas kammarljusstake om jag inte har fel..


Hon brukar ju göra godisgrisar och så men då kavlar hon leran så det är inte utan att man känner sej stolt för att man fick dessa söta två.....TACK!!
Nu håller ju Katta på för fullt att få tillgång till en egen hemsida och jag lovar när den är klar så ska jag länka.
Är det någon som är intresserad av Kattas alster så når Ni henne här:


2 kommentarer:

Eva sa...

Va kul att du har bytt till blogspot. Det blir så mycket enklare att kommentera nu. Du har gjort massor av fina nya saker ser jag. Jag har inte varit ute och kollat bloggar på jättelänge. ha det bra.

Kram Eva

Lollo sa...

Hej vännen
Sitter här och tycker din nya blogg är helt otroligt snygg. Jag blir lite avundsjuk. Ha nu en trevlig semester i Tunisien. Kram kram så ses vi snart.
Lollan i Australien over and out.

Free background from VintageMadeForYou