12 juli 2009

Idag har jag varit inne på Skapa Hobby hela dagen.
Träffat trevliga "tjejjor". Fått en dos allvar och hundra doser glada skratt! :-)
Tack!
Gjorde lite kort också. Var lite trögstartad men kom loss under dagens gång.
4 kort gjorde jag varav detta var det som vart först ut.....



Fick låna fjärilstansen från Quickkuts av Annette och det tackar jag så himlans mycket för!
Tack! :-)
Denna stans väckte ett sånt där "habegär". Jag förstår inte..*skakar på huvudet*



Pappret köpte jag på skapa och jag bara älskar det!! Tror ni jag köpte mer än ett??? NOT !! Hur dum får man vara!!?? Nej...ni behöver inte svara...
Rosorna köpte jag av Mia. Tack goa för att jag fick köpa dom av dej. Perfekt storlek ju! ;-)


Igår hade vi ju härliga kompisar på middag!
Jag (vi egentligen men vi säger jag.... ;-)) fick helt underbara presenter och de kommer jag visa kort på i morgon.
Tack fam Andersson för en jättetrevlig kväll! Ser fram emot kräftorna ;-)
Nu är det sängen som gäller.
Dödstrött!
Natti

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou