25 juli 2009

Lördag.....
En helt vanlig lördag....
Förutom att jag börjar jobba på måndag....
Men det är på måndag det!
Ikväll kommer T och L hit och ska käka lite. Äntligen har vi kommit till
skott och bjudit över dom. Det går som ett skov över oss nu...*hihi*.
Det är ju inte annat än att man saknar dom.
Tänkte göra så lite som möjligt av så mycket som möjligt. Lite grillat och lite röror, sallad och bröd.
Det är ju trots allt fortfarande semester ;-)

Shoppingen då?
Den går utmärkt.
Vitt halsband från B Young
och armbandet är från Kappahl.
Och varför bara ha det i turkost??
Tog därför i svart också......Jag hade så svårt att välja juh..... :-(

Nej hörrni.....nu är det dax att göra potatissallad.
En å annan paraplydrink blir det förståss också. Sista för denna semestern...
Må bäst!

3 kommentarer:

Lollo sa...

Hej Sussilull.
Jag vet hur det känns, jag vill inte heller börja jobba på måndag. Det bästa med måndag är väl i så fall att vi ses då. Tjoho, det kommmer att bli jätte roligt. Jättefina smycken, öööö du kommer väl ihåg att jag fyller år snart...? Skojar bara. Kram kram och ha en trevlig kväll.

Katarina sa...

Jättefina smycken du köpt. Ha en trevlig kväll och helg. Kram Katarina

Cicci/Trollmor sa...

ÅH så fina smycken du köpt dej! Varför ska man välja när man kan köpa flera :-) !?

Free background from VintageMadeForYou