26 juli 2009

Ett kort med stämplar från Stempelgledje :-)

Fick "låna" dom av en schysst "kompis" som jag var och tankade pyssel hos för ett par helger sedan :-)
Kortet har som sagt varit klart ett tag men nu visar jag det.
Jag tycker att damen är så vacker. Hon påminner om en i Nora Roberts bok, Viljornas kamp, som var en av de böcker jag läste på semestern (plöjde 4 stycken vid poolen *flin*) Guuuuuu vilken underbart härlig mammabok det var ;-).
Inuti kortet stämplade jag grattis med inkidos stämpel och embossade med koppar. Gillar färgerna ihop.
Alltså rosa, brunt och koppar.

.


Nu är det dax att ladda inför morgondagen! Det ska jag göra genom att gå ner i mitt meditationsrum (Pysselrum även kallat).
Ha en jättebra kväll allihopa!

1 kommentar:

Sollan sa...

Ååååh, så vacker den är. Ja, gillar också färgerna ihop. Längtar tills vi kan ses igen. Kram!

Free background from VintageMadeForYou