30 sep. 2011
29 sep. 2011
Tokgilla

Köpte en ny tunika häromdagen.
Jag skulle inte handla kläder men skyltningen var grymt gjord så
man kunde inte låta bli att prova den.
Den var skyltad med en kamelfärgad klänning också och den åkte med hem den med.
En del är som gjorda för skyltning och som dekoratörer !
Den här tjejen var verkligen det !
Hon sålde de två tunikor hon hade kvar när jag var där + den som satt på provdockan.
Flash i Haninge var butiken :-)
Den tjejen kommer gå långt :-)
28 sep. 2011
27 sep. 2011
Nylonstrumbyxor och en idiotLull..
Ja vart ska jag börja?
Jag packar ner ett par extra nylonstrumpbyxor för att ha om det paret jag har på mej går sönder under kursen jag håller (arbetar ju som utbildare i ett personalplaneringssystem) Eller "packar ner" är synd att säga för jag hade pytteväskan som man lägger ner kontokort och mobil i så jag tar dom i handen och lägger dom i bilen. Tänker jag låter dom ligga kvar i facket mellan sätena i bilen så kan jag ju hämta dom där om det behövs.
Dom behövdes inte tack och lov.
Efter kursen ska jag skjutsa en kursdeltagare till hotellet i Haninge.
Öppnar raskt facket mellan sätena (Och exakt här så hade jag ju naturligtvis glömt bort att jag lagt strullerna där)för att lägga ner telefonen.
Ja ni hör ju......
Strumpbyxajävlarna liksom fastnar i kanten på locket och följer ju naturligtvis med upp ur facket som en kasperdocka i låda!
Och exakt hur förklarar man för någon man inte känner varför det ligger ett par tunna strumpbyxor halvvägs i knäet på kursdeltagaren då???
Svara på det ni!!
Jag kunde det inte.....
Och ni ska ju inte tro att man får med sej strumpbyxorna i en hand när man ska ta bort dom.
Närå. . . . .självklart så vecklar dom ut sej så att man har paret hängandes mellan sätena med ben och allt rakt ner.....
Ja det var min dag.
Vad har ni gjort för att glädja omvärlden?
Och förresten..... om ni skulle åka bil med någon som har konstgjorda naglar och halar upp ett par struller ur facket. Vad skulle ni tippa på att man extraknäcker med då?
Maj gadd!
Shoot me!

Och en sak till....idag var det dag 1 av 2 som kursen var.
I morrn träffar jag dom igen.
Då ska sussilull inte ha kjol. Då blir det brallor så jag slipper ha extrastrullor med mej!
Sov gott
Jag packar ner ett par extra nylonstrumpbyxor för att ha om det paret jag har på mej går sönder under kursen jag håller (arbetar ju som utbildare i ett personalplaneringssystem) Eller "packar ner" är synd att säga för jag hade pytteväskan som man lägger ner kontokort och mobil i så jag tar dom i handen och lägger dom i bilen. Tänker jag låter dom ligga kvar i facket mellan sätena i bilen så kan jag ju hämta dom där om det behövs.
Dom behövdes inte tack och lov.
Efter kursen ska jag skjutsa en kursdeltagare till hotellet i Haninge.
Öppnar raskt facket mellan sätena (Och exakt här så hade jag ju naturligtvis glömt bort att jag lagt strullerna där)för att lägga ner telefonen.
Ja ni hör ju......
Strumpbyxajävlarna liksom fastnar i kanten på locket och följer ju naturligtvis med upp ur facket som en kasperdocka i låda!
Och exakt hur förklarar man för någon man inte känner varför det ligger ett par tunna strumpbyxor halvvägs i knäet på kursdeltagaren då???
Svara på det ni!!
Jag kunde det inte.....
Och ni ska ju inte tro att man får med sej strumpbyxorna i en hand när man ska ta bort dom.
Närå. . . . .självklart så vecklar dom ut sej så att man har paret hängandes mellan sätena med ben och allt rakt ner.....
Ja det var min dag.
Vad har ni gjort för att glädja omvärlden?
Och förresten..... om ni skulle åka bil med någon som har konstgjorda naglar och halar upp ett par struller ur facket. Vad skulle ni tippa på att man extraknäcker med då?
Maj gadd!
Shoot me!

Och en sak till....idag var det dag 1 av 2 som kursen var.
I morrn träffar jag dom igen.
Då ska sussilull inte ha kjol. Då blir det brallor så jag slipper ha extrastrullor med mej!
Sov gott
26 sep. 2011
25 sep. 2011
Tillåt mej att presentera
Mina två pojkar . . . . . . .

Längtar tillbaka när dom var små. När man fick gosa in näsan i halsen på dom och de skrattade så de kiknade.
Det var tider det :-)
Nu får man stjäla en kram och en puss om man ska få någon.
*suck*
Så här ser det ut i ett av rummen där spel pågår:

Hur det ser ut i det andra rummet vågar jag inte ens tänka på. 3 killar på 14 år som lanar med rullgardinen nere, dr peppercola, godispåsar, obäddade sängar och en härlig doft av svett. Huva!
Tänk att man älskar dom över allt annat ändå.
Märkligt :-S

Längtar tillbaka när dom var små. När man fick gosa in näsan i halsen på dom och de skrattade så de kiknade.
Det var tider det :-)
Nu får man stjäla en kram och en puss om man ska få någon.
*suck*
Så här ser det ut i ett av rummen där spel pågår:

Hur det ser ut i det andra rummet vågar jag inte ens tänka på. 3 killar på 14 år som lanar med rullgardinen nere, dr peppercola, godispåsar, obäddade sängar och en härlig doft av svett. Huva!
Tänk att man älskar dom över allt annat ändå.
Märkligt :-S
24 sep. 2011
Tjejkväll
Fy fasen vad jag önskar att alla hade mina tjejkompisar ! !
Det är aldrig en tråkig stund med dom.
Igår var det tjejmiddag med lasagne, Singstartävling och bokning av Ålandskryssning.
Sista brudarna gick hem 02.40.
Och idag är jag hes . . . . . .
Men så vann jag en av låtarna också ;-)
Det är aldrig en tråkig stund med dom.
Igår var det tjejmiddag med lasagne, Singstartävling och bokning av Ålandskryssning.
Sista brudarna gick hem 02.40.
Och idag är jag hes . . . . . .
Men så vann jag en av låtarna också ;-)
23 sep. 2011
Fredag!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






