27 sep. 2011

Nylonstrumbyxor och en idiotLull..

Ja vart ska jag börja?
Jag packar ner ett par extra nylonstrumpbyxor för att ha om det paret jag har på mej går sönder under kursen jag håller (arbetar ju som utbildare i ett personalplaneringssystem) Eller "packar ner" är synd att säga för jag hade pytteväskan som man lägger ner kontokort och mobil i så jag tar dom i handen och lägger dom i bilen. Tänker jag låter dom ligga kvar i facket mellan sätena i bilen så kan jag ju hämta dom där om det behövs.
Dom behövdes inte tack och lov.
Efter kursen ska jag skjutsa en kursdeltagare till hotellet i Haninge.
Öppnar raskt facket mellan sätena (Och exakt här så hade jag ju naturligtvis glömt bort att jag lagt strullerna där)för att lägga ner telefonen.
Ja ni hör ju......
Strumpbyxajävlarna liksom fastnar i kanten på locket och följer ju naturligtvis med upp ur facket som en kasperdocka i låda!
Och exakt hur förklarar man för någon man inte känner varför det ligger ett par tunna strumpbyxor halvvägs i knäet på kursdeltagaren då???
Svara på det ni!!
Jag kunde det inte.....
Och ni ska ju inte tro att man får med sej strumpbyxorna i en hand när man ska ta bort dom.
Närå. . . . .självklart så vecklar dom ut sej så att man har paret hängandes mellan sätena med ben och allt rakt ner.....
Ja det var min dag.
Vad har ni gjort för att glädja omvärlden?

Och förresten..... om ni skulle åka bil med någon som har konstgjorda naglar och halar upp ett par struller ur facket. Vad skulle ni tippa på att man extraknäcker med då?

Maj gadd!
Shoot me!


Och en sak till....idag var det dag 1 av 2 som kursen var.
I morrn träffar jag dom igen.
Då ska sussilull inte ha kjol. Då blir det brallor så jag slipper ha extrastrullor med mej!
Sov gott

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou