5 aug. 2012

Finn ett fel...

Just precis....

Smörgåsgurkan är slut...

Skit också :(

4 aug. 2012

Prinsessan på ärten....

Hon kommer iaf att ligga skönt ...

Funderar på om jag ska köra ut Kronblom ur sovrummet också...

Han kan ju sova i garaget :-P

9 veckor "stor"


Vilda Matilda 9 veckor och 1145 g "stor"

Sen var det det där om hon håller på att bli en golden ??

Jag pluggar färger för brinnande livet här hemma.
Lite klarnade efter Heidis lilla skola häromdagen men oj va mycket det är att lära.....

Bedöm Ni:



Iallafullafall så kommer hon bli skitsnygg och manen kommer att bli helt vit. Precis som en liten prinsessa.
Det är hon och jag mot världen sen ;-)

Tänk...om några veckor sitter hon här med mig och laddar upp inför melodikrysset.
Å va jag längtar ..

3 aug. 2012

Sådärja

Nu blir det andra bullar.......

:-)

Bullväder

Idag är det väder för bullbak :-)

Gör nog en sats med vanilj och en sats med kanel.

Mina killa gillar nämligen bullar....

FÖR mycket ibland :-P

2 aug. 2012

Klösträd nr 2

Det andra är ihopskruvat och klart.

Nu är det bara 1 kvar....ev 2 och det är till sovrummet och ett som ska stå vid köksfönstret.

Ja.......lite bortskämd blir hon allt :-)

Alla katter...

Alla katter bör ha en hängmatta att ligga i :-)

Fick hem klösträden från zooplus.dk idag.

Beställde i måndags!!

Snabba ryck.

Nu ska jag skruva ihop nr 2

Vilda 9 veckor

Nu har min bebis hunnit bli 9 veckor och igår var jag och hälsade på henne.
Hon gosade och busade och busade och busade och gosade :-)
En mycket framåt liten (nja liten o liten...) tjej som verkar mycket social och tillgiven.
Hon älskade att leka ute så nu måste jag sätta Kronblom i jobb här hemma med en rastgård.
Klösträden jag beställt från zooplus.dk borde dyka upp vilken dag som helst också så då är det dom ska skruvas ihop.
Ingen soffa för min Kronblom inte ;-P

Vilda blir sötare och sötare för varje vecka som går.
Hon kommer charma alla när hon kommer hem.
Även dom som säger att katter är lömska och luktar illa.
Vi ska bevisa motsatsen minsann.

Så här ser hon ut nu:



Ett riktigt litet sötsnöre som kommer regera hemma hos familjen Lundblad när hon kommer.

Kronblom kläckte idén att hon skulle få heta Milda när hon blir äldre om det blir en "smörig" katt..... Jag ska nog anmäla honom till Norra Brunn.....NOT



Nu är det hög tid att ta tag i dagen !
Vi börjar med en powerwalk och sen får det nog bli stranden :-)

1 aug. 2012

Hedlandetshopping

Fick tummen ur och köpte bäddseten i Gripsholmserien.

Ska bädda med dom i helgen.

Nästan så jag längtar ;-)

Nu ska man bara få tummen ur och rensa ur de gamla bäddseten också.
Det är svårt för när de är som mest urtvättade är de som mest sköna :-/

Nya gardiner

Jag har börjat förbereda lite inför det att min lilla Vilda kommer hem.

Jag har tex tagit bort spetslängderna jag hade i sovrummet och bytt ut mot hissgardiner.

Det är nämligen svårare att klättra i hissgardiner än spetslängder :-)
Free background from VintageMadeForYou