2 aug. 2012

Vilda 9 veckor

Nu har min bebis hunnit bli 9 veckor och igår var jag och hälsade på henne.
Hon gosade och busade och busade och busade och gosade :-)
En mycket framåt liten (nja liten o liten...) tjej som verkar mycket social och tillgiven.
Hon älskade att leka ute så nu måste jag sätta Kronblom i jobb här hemma med en rastgård.
Klösträden jag beställt från zooplus.dk borde dyka upp vilken dag som helst också så då är det dom ska skruvas ihop.
Ingen soffa för min Kronblom inte ;-P

Vilda blir sötare och sötare för varje vecka som går.
Hon kommer charma alla när hon kommer hem.
Även dom som säger att katter är lömska och luktar illa.
Vi ska bevisa motsatsen minsann.

Så här ser hon ut nu:



Ett riktigt litet sötsnöre som kommer regera hemma hos familjen Lundblad när hon kommer.

Kronblom kläckte idén att hon skulle få heta Milda när hon blir äldre om det blir en "smörig" katt..... Jag ska nog anmäla honom till Norra Brunn.....NOT



Nu är det hög tid att ta tag i dagen !
Vi börjar med en powerwalk och sen får det nog bli stranden :-)

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou