vilken.....vilken.......vilken.......*drömmer mej bort*...sångröst ;-)
Kram
21 juni 2011
Ville bara ge er en blomma...
20 juni 2011
Nytt projekt på gång..
19 juni 2011
Trallalllaa...

Snart på en adress väldigt nära mej....väldigt nära mej *visslar* ;-)
Edit: Det är en tunika av märket Ester Eleonora och är beställd från Lars och Johanna (klicka på namnet så länkas du)
18 juni 2011
Äntligen!
Ponchon som jag har virkat är äntligen klar! *wwooohoooo*
Och kläderna som jag beställt har äntligen kommit! *wooohooooo*
Tillsammans vart de en perfekt kombo! Att jag sen "råkade" hitta en virkad väska gjorde ju pricken över i:et ;)

Mönstret till rutorna i ponchon har jag hämtat, delvis, från Drops. Virkade en kant med stolpar runt för att kunna virka ihop den snyggt.
Jag är väldigt nöjd faktiskt :)
Kläderna av märket cream har också kommit.
Tunikan beställde jag från karlbjer och byxorna från Nordljus

Skorna är inhandlade på Eurosko och de är såååå sköna!

Som sagt tillsammans vart det en perfekt sommarkvällsklädsel.

Ta nu tillvara på den här dagen. Den kommer aldrig igen.
Och kläderna som jag beställt har äntligen kommit! *wooohooooo*
Tillsammans vart de en perfekt kombo! Att jag sen "råkade" hitta en virkad väska gjorde ju pricken över i:et ;)

Mönstret till rutorna i ponchon har jag hämtat, delvis, från Drops. Virkade en kant med stolpar runt för att kunna virka ihop den snyggt.
Jag är väldigt nöjd faktiskt :)
Kläderna av märket cream har också kommit.
Tunikan beställde jag från karlbjer och byxorna från Nordljus

Skorna är inhandlade på Eurosko och de är såååå sköna!

Som sagt tillsammans vart det en perfekt sommarkvällsklädsel.

Ta nu tillvara på den här dagen. Den kommer aldrig igen.
16 juni 2011
13 juni 2011
Visar bara men säger inget...
11 juni 2011
Ljummen sommarkväll
9 juni 2011
Fruktsallad
8 juni 2011
Kusadasi

Nu har jag kommit hem från resan till Turkiet och Kusadasi.
Vi bodde på ett hotell som heter Korumar och ligger ca 2 km utanför Kusadasi "city".
Ett toppenhotell som jag varmt kan rekommendera. Vi hade all inclusive och maten och drickan var helt enormt bra!
Badbryggan på hotellet ser du ovanför och här under är den lilla lagunen som också fanns vid hotellet och beachbaren.
Det var lite jobbigt att bada och sola så ibland sökte man skydd i skuggan och vilade lite ;-P
Utsikten från hängmattan var ju inte så dum den heller....
Ett besök till Efesos gjorde vi också. Häftigt med en så gammal stad där man verkligen känner att man går på huvudgatan...
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






