21 juni 2011

Vilken....

vilken.....vilken.......vilken.......*drömmer mej bort*...sångröst ;-)



Kram

Ville bara ge er en blomma...

Helt fantastiskt att se hur många som läser min blogg. Man blir lika glad varje gång man ser loggarna.
Här kommer en blomma till Er.


Kram

20 juni 2011

Nytt projekt på gång..

Ännu en poncho på gång...nu är det "bara" att fästa trådar och virka ihop :-S
Den blivande ena sidan...

Och den blivande andra sidan :-P

Jag ska virka ihop den med den ljusare beiga. Tror det blir bra.
Inspirationen har jag fått från Love forever.
Nu är det hopp i säng som gäller!
Sov gott :)

19 juni 2011

Trallalllaa...


Snart på en adress väldigt nära mej....väldigt nära mej *visslar* ;-)
Edit: Det är en tunika av märket Ester Eleonora och är beställd från Lars och Johanna (klicka på namnet så länkas du)

18 juni 2011

Äntligen!

Ponchon som jag har virkat är äntligen klar! *wwooohoooo*
Och kläderna som jag beställt har äntligen kommit! *wooohooooo*
Tillsammans vart de en perfekt kombo! Att jag sen "råkade" hitta en virkad väska gjorde ju pricken över i:et ;)



Mönstret till rutorna i ponchon har jag hämtat, delvis, från Drops. Virkade en kant med stolpar runt för att kunna virka ihop den snyggt.
Jag är väldigt nöjd faktiskt :)

Kläderna av märket cream har också kommit.
Tunikan beställde jag från karlbjer och byxorna från Nordljus



Skorna är inhandlade på Eurosko och de är såååå sköna!



Som sagt tillsammans vart det en perfekt sommarkvällsklädsel.



Ta nu tillvara på den här dagen. Den kommer aldrig igen.

16 juni 2011

Dax för en fika..

Undrar vad man ska ta för gott till fikat idag? ;-)


13 juni 2011

Visar bara men säger inget...

Tänkte bara att jag skulle visa och inte säga något mer....




Så nu har jag inte sagt något utan bara visat :-P
Allt kommer från nordljus.net
Byxorna är Michela Bloomers från Cream och tunikan vet jag inte men iallafall från Nordljus.net
Ha en toppendag!

11 juni 2011

Ljummen sommarkväll

Att få sitta i en hammock, lyssna på ljudet av fontänen i dammen och känna doften av dom här:


Det är livskvalitet på hög nivå!
Jag mår toppen och hoppas att ni gör det med :)

9 juni 2011

Fruktsallad

Fy fasen va gott!

I morrn är det jag som handlar äpplen, päron och vindruvor också! Och så en flara bubbel såklart.
Vilken härlig fredags eftermiddag det kommer att bli =)

8 juni 2011

Kusadasi


Nu har jag kommit hem från resan till Turkiet och Kusadasi.
Vi bodde på ett hotell som heter Korumar och ligger ca 2 km utanför Kusadasi "city".
Ett toppenhotell som jag varmt kan rekommendera. Vi hade all inclusive och maten och drickan var helt enormt bra!

Badbryggan på hotellet ser du ovanför och här under är den lilla lagunen som också fanns vid hotellet och beachbaren.

Det var lite jobbigt att bada och sola så ibland sökte man skydd i skuggan och vilade lite ;-P

Utsikten från hängmattan var ju inte så dum den heller....

Ett besök till Efesos gjorde vi också. Häftigt med en så gammal stad där man verkligen känner att man går på huvudgatan...


Free background from VintageMadeForYou