18 juni 2011

Äntligen!

Ponchon som jag har virkat är äntligen klar! *wwooohoooo*
Och kläderna som jag beställt har äntligen kommit! *wooohooooo*
Tillsammans vart de en perfekt kombo! Att jag sen "råkade" hitta en virkad väska gjorde ju pricken över i:et ;)



Mönstret till rutorna i ponchon har jag hämtat, delvis, från Drops. Virkade en kant med stolpar runt för att kunna virka ihop den snyggt.
Jag är väldigt nöjd faktiskt :)

Kläderna av märket cream har också kommit.
Tunikan beställde jag från karlbjer och byxorna från Nordljus



Skorna är inhandlade på Eurosko och de är såååå sköna!



Som sagt tillsammans vart det en perfekt sommarkvällsklädsel.



Ta nu tillvara på den här dagen. Den kommer aldrig igen.

5 kommentarer:

Katarina sa...

Vilka fina kläder du köpt och vad fin ponchon blev. Ja färgerna passade perfekt ihop. Vad fin du kommer bli i sommar. Jag själv har hittat en massa shorts som jag inte velat slänga och som nu passar perfekt, superglad. Trevlig helg. Kram kram

Fia sa...

Wow, ponchon är ju helt underbar och du är supersnygg i din outfit.

Ingrid - Inola sa...

Vilken tjusig poncho (och tjusig donna!) - en sådan skulle jag vilja göra! Får man fråga var du hittat mönstret?

sussilullan sa...

Tack snälla ni. Jag är nöjd själv :-P Mönstret hittar du här Ingrid http://garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=125&d_id=3&lang=se
Jag har virkat en ram med stolpar runt hela rutan också för att kunna virka ihop den snyggt sen. Jag använde inte garnet i mönstret utan ett vanligt bomullsgarn (Tilda). Kram

Mia sa...

Vilken härlig poncho, den ska jag lägga på minnet :)

Free background from VintageMadeForYou