18 nov. 2012

Birkas kattutställning 18 nov

Idag var det premiär för oss.
Vi har varit på vår första utställning.

Vilda tyckte förståss inte att det var lika kul som jag.
Hon fann sig i det men när hon skulle visa upp sig för domaren så ville hon inte sträcka ut sig och visa varken svans eller kropp.
Vi fick iallafall Ex2 =)


Domaren hette Raymond. Pratade med publiken om katten. Det var jättenyttigt att både se och höra vad han gjorde och vad han sa.


Det var Fredde som bar fram henne och assistenten visade hur han skulle hålla.
Jag tog foton =)

Efteråt så var hon helt slut!
Sov som en stock.


En erfarenhet rikare är vi iallafall.
Nu får vi se om vi anmäler oss till någon fler utställning.
Först ska jag få hem min lilla Fiara.
Drygt en vecka kvar och jag längtar som tusan!

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou