16 okt. 2012

Säg hej till Fedya

Här kommer en liten bild på Fedya. Fedya är också en Sibirisk katt fast en liten kille. Tyvärr så visade det sig att Fluffy var en liten tös och därför ska nu Fedya få flytta hem till oss istället. Han är 4 dagar yngre än Fluffie är så jag får vänta lite längre men den som väntar på något gott........ :-) Kolla bara!! Vilken liten snygging han är va?!?
Han kommer från Zjillas uppfödning. Klicka på namnet så länkas du till uppfödaren och kan se alla hennes katter. Hon har en av världens coolaste. Han heter zcorro och Ni kommer se vem det är...jag lovar :-) Jag hoppas att jag snart får lägga ut fler foton på lilla Fedya, Truls, Trulle, Eddwin....ja va han nu kommer att få heta. Så länge får ni ta er en rundtur på Evas hemsida och titta på de små godingarna. Önskar Er en riktigt bra eftermiddag i det soliga vädret. Jag tror jag ska ta mej en promenix faktiskt. Kram

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou